Marketing για εγκαταστάτες

Διαχείριση Χρόνου
9 Μαρτίου, 2021

Στόχος

Να αποκτηθούν οι βασικές γνώσεις Marketing μέσα από τις οποίες θα μπορούμε να συντάξουμε ένα ολοκληρωμένο marketing plan το οποίο θα ταιριάζει με το ύφος τις δυνατότητες και το όραμα που έχει ο κάθε ένας για την εταιρεία του. Με οδηγό το marketing plan αυξάνουμε την απόδοση των δυνατοτήτων και των επενδύσεων που έχουμε σχεδιάσει έχοντας υπολογισμένο ρίσκο σε κάθε βήμα.

Απευθύνεται

Εγκαταστάτες, Μηχανικούς, Ιδιοκτήτες Εταιριών, Ομάδες Πωλήσεων, Τελειόφοιτους τεχνικών κατευθύνσεων, Επαγγελματίες όλων των βαθμίδων που αναζητούν επιπλέον γνώσεις και εφόδια για να πετύχουν προσωπικούς και επαγγελματικούς στόχους στην αγορά που δραστηριοποιούνται.

Θεματικές Ενότητες

  • Βασικές έννοιες Marketing
  • Επικοινωνία
  • Χαρτογράφηση αγοράς
  • Ανταγωνισμός
  • Πωλήσεις
  • Εκπαίδευση συνεργατών
  • Πλάνο προώθησης και ανάπτυξης
  • Στοχοποίηση αγοράς
  • Πωλήσεις υπηρεσιών
  • Εργαλεία ανάπτυξης